Forum WORLD OF MMORPG Strona Główna WORLD OF MMORPG
Świat gier mmorpg.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Recenzja Guild Wars: Factions

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WORLD OF MMORPG Strona Główna -> Guild Wars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danio
Administrator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: E3

PostWysłany: Pon 11:45, 07 Sie 2006    Temat postu: Recenzja Guild Wars: Factions

Guild Wars: Factions



Factions to podtytuł pierwszego, pełnoprawnego rozszerzenia do popularnej na całym świecie gry MMO z elementami role-playing, pt. Guild Wars. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, opisywany dodatek jest samodzielnym produktem i do jego działania nie jest wymagane posiadanie oryginalnej produkcji. Warto jednak zaznaczyć, że w takiej sytuacji gracz ma dostęp wyłącznie do materiałów zawartych w add-onie.

Akcja Factions przenosi miłośników zmagań online na tereny kontynentu o nazwie Cantha - tajemniczego regionu położonego daleko na południu wirtualnego świata Tyria. Kontynent ten zamieszkują trzy rasy. Pierwsza nacja to Cantha (kupcy i handlarze prowadzeni przez dziedzicznego imperatora). Niestety, około 200 lat temu jeden z przywódców został obalony przez swojego potężnego ochroniarza, który nosił imię Shiro Tagatchi. Kiedy udało się przywrócić władzę we właściwe ręce, Shiro skazano na śmierć. Jego egzekucja doprowadziła jednak do przemiany zielonych lasów na skamieniałe i zamiany morza w nefryt. Teraz duch Shiro powraca, co oznacza spore kłopoty… Dwie kolejne nacje od wieków walczą między sobą. Mowa tu o: Kurzickach (konserwatywna, bardzo religijna frakcja, która dąży do utrzymania aktualnego porządku; jej przedstawiciele zamieszkują skamieniałe lasy, gdzie rzeźbią sobie piękne domy) oraz Luxonach (dzika rasa koczowników, wyznająca zasadę „przetrwa tylko najsilniejszy”, która posiada olbrzymie maszyny kroczące, jakie z powodzeniem przemierzają tereny dawnych wód, zamienione w nefryt).

Guild Wars: Factions wprowadza dwie zupełnie nowe profesje do wyboru dla prowadzonych bohaterów: Zabójcę (specjalista od rozmaitych pojedynków na bronie, teleportacji i cichym eliminowaniu oponentów) oraz Rytualistę (summoner, który używa przyzywanych istot do atakowania rywali, leczenia się, obrony, czy wzmacniania posiadanych czarów). Do tego dochodzi również 25 nowych umiejętności oraz sześć zestawów zbroi dla „starych” klas postaci. Developerzy postarali się też o rozbudowanie opcji związanych ze zmaganiami Cooperative i Player versus Player. Nowością jest tutaj chociażby tryb, w którym sojusze różnych gildii walczą między sobą o kontrolę nad wybranymi częściami mapy, np. miastami.

Do eksploracji oddano mnóstwo nowych obszarów, włączając w to m.in. dachy miast, olbrzymie świątynie zbudowane na plecach gigantycznych żółwi, tunele wyrzeźbione w „morzu” nefrytu, czy duże wyrwy w skamieniałych lasach. Obrazu całości dopełnia tryb Obserwatora, który umożliwia graczom nie biorącym udziału w grze śledzenie wyczynów innych użytkowników.




źródło: Gry-Online


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WORLD OF MMORPG Strona Główna -> Guild Wars Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin