WORLD OF MMORPG
Świat gier mmorpg.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WORLD OF MMORPG Strona Główna
->
Guild Wars
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
mmorpg
----------------
World of Warcraft
Guild Wars
Tibia
Ever Quest
Asheron's Call
Dark Age of Camelot
www.worldofmmo.fora.pl
----------------
Pog@duchy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Danio
Wysłany: Pon 11:45, 07 Sie 2006
Temat postu: Recenzja Guild Wars: Factions
Guild Wars: Factions
Factions to podtytuł pierwszego, pełnoprawnego rozszerzenia do popularnej na całym świecie gry MMO z elementami role-playing, pt. Guild Wars. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, opisywany dodatek jest samodzielnym produktem i do jego działania nie jest wymagane posiadanie oryginalnej produkcji. Warto jednak zaznaczyć, że w takiej sytuacji gracz ma dostęp wyłącznie do materiałów zawartych w add-onie.
Akcja Factions przenosi miłośników zmagań online na tereny kontynentu o nazwie Cantha - tajemniczego regionu położonego daleko na południu wirtualnego świata Tyria. Kontynent ten zamieszkują trzy rasy. Pierwsza nacja to Cantha (kupcy i handlarze prowadzeni przez dziedzicznego imperatora). Niestety, około 200 lat temu jeden z przywódców został obalony przez swojego potężnego ochroniarza, który nosił imię Shiro Tagatchi. Kiedy udało się przywrócić władzę we właściwe ręce, Shiro skazano na śmierć. Jego egzekucja doprowadziła jednak do przemiany zielonych lasów na skamieniałe i zamiany morza w nefryt. Teraz duch Shiro powraca, co oznacza spore kłopoty… Dwie kolejne nacje od wieków walczą między sobą. Mowa tu o: Kurzickach (konserwatywna, bardzo religijna frakcja, która dąży do utrzymania aktualnego porządku; jej przedstawiciele zamieszkują skamieniałe lasy, gdzie rzeźbią sobie piękne domy) oraz Luxonach (dzika rasa koczowników, wyznająca zasadę „przetrwa tylko najsilniejszy”, która posiada olbrzymie maszyny kroczące, jakie z powodzeniem przemierzają tereny dawnych wód, zamienione w nefryt).
Guild Wars: Factions wprowadza dwie zupełnie nowe profesje do wyboru dla prowadzonych bohaterów: Zabójcę (specjalista od rozmaitych pojedynków na bronie, teleportacji i cichym eliminowaniu oponentów) oraz Rytualistę (summoner, który używa przyzywanych istot do atakowania rywali, leczenia się, obrony, czy wzmacniania posiadanych czarów). Do tego dochodzi również 25 nowych umiejętności oraz sześć zestawów zbroi dla „starych” klas postaci. Developerzy postarali się też o rozbudowanie opcji związanych ze zmaganiami Cooperative i Player versus Player. Nowością jest tutaj chociażby tryb, w którym sojusze różnych gildii walczą między sobą o kontrolę nad wybranymi częściami mapy, np. miastami.
Do eksploracji oddano mnóstwo nowych obszarów, włączając w to m.in. dachy miast, olbrzymie świątynie zbudowane na plecach gigantycznych żółwi, tunele wyrzeźbione w „morzu” nefrytu, czy duże wyrwy w skamieniałych lasach. Obrazu całości dopełnia tryb Obserwatora, który umożliwia graczom nie biorącym udziału w grze śledzenie wyczynów innych użytkowników.
źródło: Gry-Online
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin